Wrażenia z Concept Weddings - Targi Ślubne - Krzywy Komin, Wrocław




W niedzielę 6.11.2016 odwiedziłem Krzywy Komin, w którym odbywały się alternatywne, innowacyjne i atrakcyjne targi ślubne.
Concept Weddings - Targi Ślubne 2016, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Po pierwsze: dlaczego alternatywne? Otóż organizatorzy postarali się aby pokazać coś innego. Selekcjonowali zgłoszenia po to aby klienci mogli zobaczyć coś intrygującego, niesztampowego i wysokiej jakości. 
Wyjątkowe upominki, zaproszenia i dekoracje prezentował Cukrowy Butik, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Odwiedziłem wiele stoisk, na których zachwyciły mnie piękne, ręcznie wytwarzane albumy na zdjęcia, niebanalne fotoreportaże wykonywane przez nietuzinkowych ludzi i barwne, zgrabne kompozycje kwiatowe. 
Papierowe Sztuki i ich albumy na zdjęcia, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Na wyróżnienie zasłużyła z pewnością niekonwencjonalna biżuteria ślubna wykonywana techniką “sutasz”. 
My feel c - nie przypuszczałem, że koraliki i sznurki mogą zrobić taki efekt, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Najbardziej urzekły mnie jednak, wykonywane przez Ślub w dechę, drewniane ozdoby, które dla mnie mają po prostu duszę.
Ślub w dechę - nic dodać nic ująć, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Innowacyjne, ponieważ zamiast miliona pinciuset wystawców i ludzkiego ścisku jak na otwarcie hipermarketu, w Krzywym Kominie było ok 40 wystawców na 4 poziomach. Przez to, mimo iż ludzi przewijało się dużo, to każdy spacerował spokojnie wiedząc, że zdąży odnaleźć i zapoznać się z tym co go interesuje. Dodatkowo nie wiało masówką rodem z wielkich hal wystawowych Wrocławia, która mnie osobiście odstrasza. Innowacyjne również dlatego, że żadna forma pt. box nie wchodziła w grę a każdy z wystawców sam dbał o organizację swojego stoiska co urozmaicało przestrzeń i umożliwiało swobodny otwarty i luźny kontakt z zainteresowanymi.
Przykładowy wygląd stoiska - Złoty Jar, fot. Ewa Burak fotarto.pl
Dlaczego atrakcyjne? Ze względu na dwa pierwsze punkty oraz ze względu na ludzi, którzy skorzystali z okazji aby pokazać się światu i opowiedzieć swoją niepowtarzalną historię o pasji, możliwościach, zaangażowaniu i współpracy.

Podsumowując moją wędrówkę po Krzywym Kominie mogę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony. Osobiście stronię od wielkich i masowych spotkań i wystaw dlatego Concept Weddings przypadły mi do gustu, zwłaszcza, że dzieląc wszystkich wystawców na poziomy budynku za jednym razem nie miałem wokół siebie więcej jak 10 stoisk. Do tego bardzo często podczas mojej przechadzki przystawałem i z zainteresowaniem oglądałem poszczególne oferty. Co więcej miałem okazję poznać osoby, którym zależy na tym żeby wykonywać swoją pracę jak najlepiej a to dla mnie sprawa priorytetowa!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej śledźcie nasz fanpage na FB, na którym będziemy prezentować najciekawsze firmy, które poznałem na targach :)

Podziękowania dla Pani Ewy Burak i fotarto.pl za udostępnienie zdjęć. Jeszcze kilka z nich na koniec.

Do przeczytania!
Wodzirej Tomek
Pokaz barmański by Candy Bar, fot. Ewa Burak fotarto.pl

Kwiatownia, fot. Ewa Burak fotarto.pl

Literowe inspiracje i jedno z ich dzieł, fot. Ewa Burak fotarto.pl

Nie mogło zabraknąć sukien ślubnych :) te zaprojektowała Patricia Szalazko, fot. Ewa Burak fotarto.pl